Evaluatie schooljaar 2024-2025
deze doelen zijn gekoppeld aan het Kindcentrumplan van de school
Ontwikkelingen binnen het kindcentrum |
De naschoolse activiteiten zijn uitgebreid. Ons aanbod is uitgebreid naar techniek, beeldende vorming en timmeren.
we zijn ook gestart met de huiskamer.
Brick verzorgt lichte ondersteuning bij kinderen en ouders. Dit jaar heeft juf Judith met diverse kinderen en ouders gesproken en zijn er mooie resultaten geboekt.
De kinderen krijgen het hele jaar door dagelijks fruit, daarnaast hebben ze drie dagen in de week een lunch.
We hebben een weggeefkast waar we diverse producten in zetten. Hier wordt goed gebruik van gemaakt.
We zijn gestart met de brugfunctionaris.
|
SWPBS/gedrag |
We hebben met een externe deskundige gewerkt aan een professionele teamcultuur.
Interventies op het gebied van gedrag zijn aangescherpt. In alle groepen hanteren we het muurtje.
|
taal |
We hebbeneen methode voor aanvankelijk leesonderwijs gekozen, we starten hier in schooljaar 2025-2026 mee in groep 3.
De leerkrachten zijn verder geschoold in Close Reading. Zij geven volgens deze methodiek begrijpend lezen in de groepen.
|
rekenen |
We hebben rekenen schoolbreed opgepakt en hiervoor een plan van aanpak geschreven.
|
VVE |
De doorgaande lijn 2-6 jaar is verder voortgezet op het gebied van educatie, gedrag en rijke speel- en leeromgeving.
|
Ouderbetrokkenheid |
Maandelijks hebben we een koffieochtend bij de peuters en kleuters waarbij de ouders en kind diverse activiteiten doen rondom een prentenboek. Dit doen we in samenwerking met de bibliotheek.
Bij elke thema afsluiting bij de peuters en kleuters zijn de ouders uitgenodigd.
|
NPO gelden/subsidie basisvaardigheden |
De kinderen hebben extra ondersteuning gekregen, doordat er meer personeel was die ondersteuning hebben geboden.
De kinderen hebben twee wekelijks muziekles gehad.
Er zijn materialen aangeschaft ter ondersteuning van het onderwijs: ondersteunend materiaal, materiaal voor in de hoeken (groep 1 en 2), bewegend leren en buitenmateriaal.
We hebben ons georiënteerd om meer groepsdoorberekend te gaan werken.
Er zijn materialen aangeschaft voor het reken- en taalonderwijs
|